Wednesday, November 16

Sekumpulan Gadis Kongsi Pengalaman Bertemu Cik ‘Ponti’ Ketika Berkhemah Di Hutan

Perkhemahan sudah pastinya mengujakan, lagi-lagi perkhemahan di hutan. Banyak yang bermain dalam otak kami ni antaranya nanti nak masak dan makan apa dalam hutan, tempat berteduh dan sebagainya.
Sama seperti kumpulan yang lain, kumpulan gadis ni kongsi pengalaman mereka bertemu dengan Cik ‘Ponti’ saat berkhemah di dalam hutan. Seram weyh!
Kisah mereka bermula apabila terpisah daripada kumpulan mereka yang lain.
” Pada Sabtu yang lalu, kitorang mengikuti program perkhemahan anjuran sekolah. Aku, Shima, Eira dengan May memang selalu bersama dan pada hari kejadian kitorang dapat duduk dalam satu khemah yang sama. Perasaan berkhemah buat kali pertama sememangnya mengujakan dan ada sedikit perasaan gementar. Maklum la tak pernah nak bermalam dalam hutan. Petang tu, waktu semua sibuk memasang khemah kitorang sempat berselfie mengambil gambar untuk dijadikan kenangan. Si May ni memang kaki selfie sikit tak kisah la apa yang berlaku…Petang tu berlabuh seperti biasa dan kitorang semua bersiap-siap untuk makan malam…”
nak tahu cerita lebih lanjut,boleh klik gambar di bawah




4 comments:

  1. haaa, tekan dah pasyuh ttup balik. mcm tk ckup berani je

    ReplyDelete
    Replies
    1. mek,nana baca je tak saanggup aihh nak tgk video dia

      Delete
  2. kemain bnyk iklan blog tu :( x gigih nak buka

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpe2. nak baca lebih lagi kak unni boleh ke website ohbulan

      Delete

Total Pageviews